Структурні підрозділи

Про школу

В школі функціонують 3 відділення: музичне, хореографічне та відділення образотворчого мистецтва.

Якщо ви, прогулюючись містом, завернете за ріг бульвару Незалежності в районі будинку 12, ви відразу почуєте незвичайні для сучасного міста звуки – ніжні переливи флейти, стрімкі пасажі акордеону, невпевнені акорди піаніно. Акорд -  це музичний термін, що означає спільне злитне і гармонійне звучання. Ось таким гучним і потужним акордом вже 14 років звучить у місті назва – Дитяча школа мистецтв.

Справжня окраса школи – великий, затишний концертний зал. Тут можна насолодитися чарівними звуками класичної музики, послухати розповідь про творчість композиторів і виконавців, спостерігати за грацією юних танцюристів.

На першому поверсі школи в творчих майстернях з мольбертами народжуються живописні і графічні композиції, маленькі шедеври прикладного мистецтва.

Яскраві і талановиті роботи учнів відділення образотворчого мистецтва можна завжди побачити в фойє школи.

Хореографічні зали школи зі станками і дзеркалами ніколи не бувають порожні – тут наполегливо працюють юні танцюристи.

Багато хвилювань, ретельна підготовка, яскраві костюми, а в результаті – захоплення публіки, виступи і перемоги на конкурсах і фестивалях хореографічних колективів школи:

Ансамбль «Альтаір» (керівники Юлія Волонцевич, Ірина Павлічкова); Ансамбль «Феєрія» (керівник Анна Панова, концертмейстер Олена Багмет)

Ансамбль «Тріумф» (керівник Анна Карась, концертмейстер Ганна Романюк)

На другому поверсі школи з кожного класу лунають звуки акордеону, гітари, бандури, фортепіано, вони зливаються з дзвінким і чистим дитячим співом.

Традиції естетичного виховання проросли в школі глибоким корінням, бо серед викладачів працює вже третє покоління вихованців музичної школи.

Понад півтисячі юних броварчан щоденно знаходять для себе справу по душі. А майбутнє у школи мистецтв прекрасне, бо не закінчується живий потічок маленьких         шанувальників мистецтва, що кожен рік приходять до школи вперше. Саме тут вони відчують творче натхнення, паріння фантазії і радість творчості.

12 грудня 2013 року в Київській дитячій музичній школі № 14 імені Дмитра Кабалєвського відбулося засідання секції музично-теоретичних дисциплін за участю викладачів Броварської міської дитячої музичної школи та школи мистецтв.

 Майстер-класи, доповіді, творчі обговорення та дискусії – все це супроводжує впровадження нової програми з сольфеджіо

( фундаментального та обов’язкового предмету професійної музичної освіти ).

В засіданні взяли участь провідні спеціалісти, укладачі програми:

О.В. Єпімахова ( м.Севастопіль ), Т.Б. Сіротіна ( м. Донецьк ), М.І.Смольська

( м.Київ ).  Обговорення концептуальних засад нової програми, проблеми її практичного втілення, викликане глибоким зацікавленням до неї не тільки фахівців, але й батьків, викладачів інструментальних класів. На сучасному етапі розвитку початкової мистецької освіти актуальним є переосмислення сутності предмета «сольфеджіо». І спрямований його зміст не на вміння учня репродукувати навчальний матеріал, а на активне залучення до пізнання закономірностей музичної мови. Тому одним з пріоритетних завдань предмета «сольфеджіо» укладачі Програми вважають формування Homo musicalis – людини, яка музикує і розуміє музичення, як невід’ємну складову свого життя. Темою майстер-класів викладачів Єпімахової О.В. та Сіротіної Т.Б. стали інноваційні технології впровадження засад нової Програми.

Висновком з практичних занять та дискусій стало переконання, що саме практичне музичення, а саме – читання з листа, імпровізація, підбір супроводу, акомпанемент, участь в ансамблях, підбір на слух повинно стати фундаментом сучасної концепції залучення до музики через систему освіти.